جديدترين معجزه قران11

جديد ترين معجزه قرآن

جديدترين معجزه قران11

۵۱ بازديد

 

 

 

 

بنام خداوند بخشاينده و مهربان

 

 

 

در سوره 22 سوره الحج مطرح شده است كه :

اي مردم اگر شمادر قدرت خداوند بر بعث مردگان شك و ريبي داريد بدانيد كه ما شما را نخست از خاك آفريديم

تكرار اين حقيقت كه توضيح داده شد و بايد فهميده و قبول شود از طرف اهل ايمان

نخست از خاك آنگاه از آب نطفه ، آنگاه از خون بسته ،آنگاه از پاره گوشت تمام و ناتمام در اين انتقال و تحولات قدرت خود را برشما آشكار سازيم و از نطفه ها آنچه را مشيت ما تعلق گيرد در رحمها قرار ميدهيم (اين توضيح بعث مردگان است براي زنده شدن)تا به وقتي معين طفلي از رحم بيرون آوريم تا زيست كرده و به حد كمال برسد و برخي از شما بميريد و برخي بسن پيري و دوران ضعف و ناتواني رسيد تا آنجا كه پس از دانش و هوش هيچ از گذشته فهم نكنيد و بياد نياوريد ( بايد به اشاره ايمان بياوريد و حقش را بفهميد وگرنه در عالم غيب به صورت مستقيم خداوند را نمي بينيد و در حقش در خلقتهايي كه فرمودند به ايشان ايمان آورده ايد مثلا با توجه به خورشيد به اين نتيجه ميرسيم كه خداوند خلق فرمود و وجود دارند و همه حقها اشاره به وجود داشتن و قدرت خداوند دارند پس به اين اشاره ها توجه كنيد)

زمين را بنگري وقتي كه خشك و بي گياه باشد آنگاه آب باران برآن فرو باريم تا پس از مرگ باز زنده شود و نمو كند(تا قبل از قيامت) (5)

دليل دارد كه خداوند قادر حق است و ايشان البته مردگان را زنده خواهد كرد و ايشان محققا بر هر چيز تواناست(6)(پس زنده شدن را كسي محدود نكند)

و محققا در ادامه زنده شدن ساعت قيامت بي هيچ شك مي آيد و خداوند بيقين مردگان را از قبرها برانگيزد(7)( اين آيه براي زنده شدن قيامت عنوان شد و آيه قبلي براي زنده شدن قبل از قيامت پس از مرگ طبق آيه قبلتر با آب نطفه)

و برخي از مردم از روي جهل و گمراهي و بي هيچ كتاب و حجت روشن در كار خداوند جدل ميكنند (8)

و با تكبر و غرور از حق اعراض كرده تا خلق را از راه خداوند گمراه كنند چنين كسي را در دنيا ذلت و خواري باشد و در آخرت عذاب آتش سوزان خواهيم چشانيد(9)

و ما همچنين آيات روشن اين قرآن بزرگ را فرستاديم و خداوند هر كس را كه بخواهد هدايت ميكند

هنوز در قرآن اشاره به قدرت خداوند ميشود كه بايد در اين عصر به آنها هم ايمان آورد ، اشاره است به نامحدود بودن علم قرآن

اينست كه خداوند شب تاررا در روز روشن پنهان ميكند و روز روشن را در شب تار و خداوند بصداي عالم (براي جاويد ماندن ) شنوا و بدقايق امور آن بيناست 61 

حقيقت اينست كه خداوند يكتا حق مطلق است و هر چه جز ايشان را خوانند باطل صرف است و علو مقام و بزرگي بدون محدوديت مخصوص ذات پاك خداوند است (62)

آيا نديدي كه خداوند از آسمان آب فرو باريد كه زمين را پس از مرگ باز سبز و زنده كرد كه همانا خداوند را با خلق عنايت و لطف است و ايشان بدقيقترين امور عالم آگاه است (63)

كه همانا خداوند درباره بندگان بسيار رئوف و مهربان است (65)

اوست خداوندي كه شما را اول بار زنده كرد و ديگر بار بميراند و باز زنده گرداند پس از مرگ در دنيا تا قبل از قيامت ، انسان بسيار نا سپاس و كفر كيش است (66)

آيا نميداني كه خداوند از آنچه در آسمانها و زمين است آگاهست و در كتاب قرآن خداوند محفوظ و مسطور است و اين كار براي خداوند بسيار سهل است (70)

و هرگاه به اين كافران زنده شدن پس از مرگ آيات روشن ما تلاوت شود ، در چهره آنها بحدي اثر مخالفت و انكار را مشاهده كني كه نزديك است از فرط غضب بر مومنانيكه آن آيات را قرائت ميكنند حمله ور شوند ، بدانيد كه شما را به عذابي بدتر از اين خبر دهم آنهم آتش جهنم است كه قهر خداوند بكافران وعده است و آنجا بسيار بد جايگاهي خواهد بود (72)

مقام خداوند را نشناختند كه خداوند ذاتيست بينهايت توانا و بي همتا (74)

 

در سوره 21 سوره الانبياء مطرح شده است كه :

اين مردم غافل هيچ پند و آيه اي از طرف خداوندشان نيايد جز آن پند را شنيده و باز به بازي دنيا و انكار عمر ميگذرانند (2)

 همانا ما به سوي شما مردم ، كتابيكه مايه شرافت و عزت شماست فرستاديم آيا نبايد در اين كتاب بزرگ تعقل كرده و حقايق آنرا فهم كنيد؟ (10)

آيا كافران نميبينند كه آسمانها و زمين بسته بود ما آنها را بشكافتيم و از آب هر چيزي را زنده گردانيديم ( حتي پس از مرگ) چرا باز بخداوند ايمان نمي آورند (30)

و اوست خداوندي كه شب و روز و خورشيد و ماه را بقدرت كامل بيافريد كه هر يك در مدار معيني سير و بازگشت ميكنند پس از آنكه از بين ميروند(33)

آدمي در خلقت و طبيعت بسيار شتاب كار است (امام زمان به زودي حقها را ثابت ميكنند) اي مردم ما آيات خود را به زودي به شما مي نمايانيم   عجله نكنيد (37)

بله، تنها مائيم كه اين مردم و پدران قبل از آنها را متمتع بنعمتهاي دنيا كرديم تا آنكه عمر دراز كردند آيا مردم نمي بينند كه مائيم قادر مطلق كه اراده كنيم زمين و اهلش را از هر طرف بمرگ و فنا مي كاهيم آيا اين خلق عاجز برما غلبه توانند كرد؟(44)

و اين قرآن كتابيست با اندرزو تذكر و بركت بسيار كه آن را ما فرستاديم آيا شما قرآن را انكار خواهيد كرد ؟ (50)

و اهل دياري را كه هلاك گردانيم ديگر زندگاني برآنها حرام و هرگز به دنيا باز نخواهند گشت (95)( يعني كساني كه هلاك نشده اند زندگاني در دنيا براي آنها دراز و از نعمتهاي دنيا پس از مرگ بهره مي برند) تا روزيكه راه ياجوج و ماجوج باز شود( يعني تا وقتي كه قيامت شود زنده ميشوند و آنها كه هلاك شدند براي قيامت فقط زنده ميشوند و در مورد فقط سند داريم)(96)

وما بعد از تورات  در زبور داوود (ع) نوشتيم كه البته بندگان نيكوكار من ملك زمين را وارث و متصرف خواهند شد(105)

توجه كنيد : اگر بنده نيكوكار فقط يكبار به دنيا بيايد و ديگر به دنيا نيايد ، به فرض شهيد شود ، يعني قبل از آنكه حتي بنده كافر حق از دنيا رود ، از دنيا بي نصيب شده است و اگر فرض را بر اين پايه بدانيم كه بنده جديدي به دنيا آمد كه قبلا به دنيا براي آزمايش نيامده بود پس نميتوانيم بگوئيم كه بنده نيكوكار وارث زمين شده است بلكه نيكوئي كرده و دنيا را از دست داده است ولي وارث زمين شدن تا قيامت حالت خوب و مناسبي است كه خداوند به نيكوكار ميدهد پس از مرگ

 

و مشخص كننده بازگشت به دنيا پس از مرگ تا قبل از قيامت است

 

در سوره 20 سوره طه مطرح شده است كه:

اين قرآن فرستاده كسي است كه زمين و آسمانهاي بلند راآفريد (4)بجز خداوند يكتا خدايي نيست(8) تا باز هم بزرگتر آيات خود را به شما اراعه دهيم (23) 

از آسمان آب نازل كرد تا به آن آب آسماني انواع نباتات مختلف در زمين زنده شود پس از مرگ تا قبل از قيامت همانند انسان (53)

كه همانا در اينكار آيات ربوبيت براي خردمندان پديدار است (54) 

ما شما را هم از اين خاك آفريديم

و ما شما را هم از اين خاك آفريديم و هم به اين خاك باز ميگردانيم و هم بار ديگر از اين خاك بيرون مي آوريم (55) اشاره به زنده شدن قبل از قيامت هم است پس از مرگ

هر كس منكر حق باشد جزاي او جهنمي است كه در آنجا نه بميرد و نه زنده شود (احوال مومنين برعكس است)(74)

ما با آدم عهدي بستيم و در آ عهد او را استوار و ثابت قدم نديديم (115) فرشتگان را گفتيم به آدم سجده كنيد همه سجده كردند جز شيطان آنگاه گفتيم كه اي آدم شيطان با شما دشمني آشكار است(117)

ما هر كس را كه ظلم و نافرماني كند و ايمان به آيات خداوند نياورد مجازات سخت ميكنيم با آنكه در آخرت هم عذابش سخت تر و پاينده تر است

با تشكر از توجه شما

 

بنام خداوند بخشاينده و مهربان

در سوره 19 مريم اشاره شده است كه : خداوند اگر حكم نافذش به ايجاد چيزي تعلق گيرد و گويد موجود باش بيدرنگ آن چيز موجود ميشود (35)

تنها خداوند است كه وارث زمين و اهلش ميشود (40)

و انسان گويد آيا چون من مردم باز به زودي سر از قبر بيرون آورده و زنده خواهم شد (66)

(اشاره به زنده شدن قبل از قيامت هم هست)

آيا آدمي متذكر آن نميشود كه اول هيچ محض و معدوم به صرف بود و ما اورا ايجاد كرديم(67) (از آب نطفه در ادامه آيه قبل كه به زودي سر از قبر بيرون مي آورد با آب نطفه براي تذكر به حقيقت براي اهل ايمان)

و چه بسيار اقوامي را قبل از اين معاد هلاك ساختيم آيا چشم شما به احدي از آنها خواهد افتاد يا كمترين صدايي از آنها خواهيد شنيد (98)( اشاره است به اينكه اگر شماهم همانند منكران آيات خدا در گذشته با آيات مخالفت كنيد شما هم هلاك ميشويد و ديگر به دنيا بازگشتي نخواهيد داشت تا قيامت )

در سوره 18 الكهف اشاره شده است كه : در حكايت اصحاب كهف و زنده شدن پس از مرگ در دنيا يكي از آيات خداوند قرار دارد هر كس را خداوند راهنمايي كند هدايت يافته است (17)

پس از مرگ در دنيا زنده شدند و آنها نميدانستند كه چه مدت در دنيا بودند

دو مرد كه به يكي باغ انگور داديم و به نخل خرما اطرافش را پوشانديم و ميان آنها را كشتزار گردانيديم (32)

و دروسط آنها جوي آبي نيز روان ساختيم و اين مرد را كه در باغ، ميوه بسيار داشت ، به رفيقش در مقام مفاخرت در آمد و گفت من از تو عزيزترم و روزي به باغ با غرور داخل شد و گفت گمان ندارم دارايي من نابود شود و در آن دنياي ديگر هم از اين باغ دنيا منزل بهتر خواهم يافت (36)

رفيق در مقام اندرز به او گفت آيا به خدايي كه تو را نخست از خاك و بعد از نطفه آفريد و آنگاه كه مرده شدي كامل و آراسته خلقتت ساخت مشرك شدي ؟(37)

در سوره مريم در آيه (35) اشاره شده خداوند هرگونه كه بخواهند خلقت ميكنند و در آيه (66) اشاره شده آيا انسان ميگويد چون مرده شدم سر از قبر بيرون مي آورم و زند ميشوم و در آيه (67) اشاره شده است آيا آدمي متذكر آن نميشود كه از آب نطفه او را ايجاد كرديم و در ادامه در سوره الكهف اشاره شده است كه اصحاب كهف در دنيا پس از مرگ زنده شدند و در آيه (37) اشاره شده است به اينكه خدايي كه تو را از خاك (وقتي كه مرده شده بودي و خاك شدي) و بعد از خاك از نطفه آفريده (پس از مرگ زنده شدي در دنيا با نطفه) و آنگاه كه باز مرده شدي كامل و آراسته خلقتت ساخت (باز زنده شدي پس از مرگ ) مشرك شدي ؟

مثال زندگاني دنيا براي انسان همانند آب باراني است كه از آسمان نازل كرديم (با آب نطفه زنده ميشود انسان پس از اينكه مرده شد و تبديل به خاك شد) و به آن آب درختان و نباتات گونا گون كه در هم پيچيده (پس از مرگ زنده ميشوند) و خرم برويند (زنده شوند با آب) و سپس در هم شكسته و خاك شوند و بميرند و به دست بادها باز به آب آنها را زنده كنيم خداوند به هر چيز اقتدار كامل دارد (45)

و خلايق را در صفي براي خداوند عرضه كنند در قيامت همانگونه كه اول بار شما را آفريديم

و آن زنده شدن پس از مرگ را كه در دنيا به خيال باطل منكر بوديد به چشم مشاهده مي كنيد (48)

و ما در اين قرآن هر گونه مثال و آيه آورديم و آدمي بيشتر از هرچيز با آيات و سخن حق به جدال و خصومت برخيزد (54)

و منكران با سخنان بي اساس ميخواهند به جدل ،حق را پايمال كنند و آيات مرا، آنچه براي اندرزشان آمده به تمسخر بگيرند (56)

چه كسي ظالم تر از آن كسي است كه متذكر آيات خدا شد و باز از آن اعراض كرده و به دليل مخالفت با حق فهم آيات نكند و گوششان كر باشد از شنيدن حق (57)

همين دنيا پرستانند كه به آيات خداوند خود مشرك ميشوند و به لقاء خداوند منكرند و همه اعمالشان تباه ميشود و روز قيامت آنها هيچ ارزشي نخواهيم داد (105)

اينها آيات مارا مسخره كردند و به جهنم خواهند رفت (106)

هر كس به لقاء خداوند اميد وار است بايد نيكوكار شود و هرگز به خداوند شرك نياورد (110)

در سوره (17) بني اسرائيل اشاره شده است كه : ما شب و روز را دو آيت و نشانه قرار داديم ، آنگاه از آيت شب كاستيم و روز را هميشه تابان ساختيم تا شما از فضل خدا زندگي را طلب كنيد و ما هر چيزي را مفصل بيان كرديم و كافران به معاد گفتندآيا ما چون استخواني پوسيده شديم باز روزي از نوع زنده و خلق خواهيم شد ميگويند كه آيا ما زنده ميشويم بگو همان خدايي كه بار اول شما را آفريد (خداوند بار اول جسم ما را از آب نطفه آفريد ) (51)

همانا ما بعضي از رسولان را بر بعضي ديگر برتري داديم و به داوود زبور را عطا كرديم (زنده شدن پس از مرگ در دنيا) (55)

روح به فرمان خداوند است و آنچه از علم به ما داده اند بسيار اندك است و حقيقت چيزي را به علم جزئي خود در نمي يابيم (85)

 جهنم هرگاه آتشش خاموش شود باز شديدتر سوزان و فروزان ميكنيم (97)

اين است كيفر آن كافران معاد  چون به آيات ما كافر شدند و گفتند آيا پس از آنكه ما استخواني پوسيده شويم از نو باز خلقت جديدي ميشويم ؟(98)

آيا نديدند و ندانستند كه آن خدايي كه زمين و آسمانها را آفريد قادر است كه همانند آنها را نيز خلق كند ( با آب نطفه)

و بر آنها وقت اجل مقرر گرداند و منكران جز راه كفر و مخالفت نپيمودند (99)

اين قر آن كتابي از تنزيلات بزرگ ما است (106)(خلقا جديدا)

 

در سوره (16) نحل اشاره شده است كه : خدا آسمانها و زمين را براي حكمتي بزرگ آفريد و از آنچه مشركان شرك آورند بالاتر و بزرگتر است (3)

خداوند انسان را از آب نطفه بيافريد آنگاه انسان به خصومت شديد با حق و آيات خداوند برخواست (4)

اوست خدايي كه آب را از آسمان فرو فرستاد تا شما و حيوانات و درختان از آن استفاده كنيد و با آن زنده بمانيد (10)

و با آب باران زراعتها و درختان زيتون و خرما و انگور و هر گونه ميوه پرورش داد در اين كار آيات و نشانه ي قدرت خداوند براي اهل فكر پديدار است (11) و هم شب و روز ، خورشيد و ماه و ستارگان آسماني بازگردنده را به فرمان خويش مسخر فرمود در اين كار آيات و نشانه هاي قدرت خداوند (براي زنده شدن پس از مرگ در دنيا ) براي اهل عقل پديدار است (12)

و در زمين آنچه را براي شما آفريد با شكل و رنگهاي مختلف و گوناگون بيا فريد در اين كار هم آيات و اشاره هاي حق ( حالات مختلف امتحان شدن ) براي مردم هوشيار پديدار است (13)

و مشركان با مبالغه و تاكيد كامل قسم ياد ميكنند كه هرگز كسي كه مرده (حتي در دنيا) خداوند او را زنده نخواهد كرد  بله البته اين زنده شدن وعده حتمي خداست وليكن اكثر مردم  ايمان نمي آورند (38)

و در آنچه از معاد كه در آن اختلاف ميكنيد آشكار گردد و كافران كاملا به دروغ و انديشه غلط خود آگاه شوند (39)

ما به امر نافذ خود هر چه اراده كنيم و گوييم موجود باش همان لحظه موجود خواهد شد (40)(اشاره به زنده شدن با آب نطفه هم هست)

و خداوند از آسمان باران را فرستاد تا زمين را پس از مرگ زنده كند ( مردگان را هم نيز با آب زنده ميكند ) البته در اين كار آيات قدرت و حكمت خداوند بر كساني كه سخن حق بشنوند پديدار است (65)

به شما شير پاك مينوشانيم هم اشاره به زنده شدن پس از مرگ با آب دارد همانند زنده شدن پس از مرگ زمين با آب (66) ( نوشابه هاي شيرين از ميوه ها )(شربت شيرين براي زنبور عسل ) در اين به وجود آمدن از آب شفاي مردمان است (69)

وخداوند بعضي از مردمان را به سن پيري و از بين رفتن پس از خلق شدن ميرسانند كه هر چه دانسته ايد را فراموش كنيد (70) همانا خداوند دانا و تواناست

و خداوند از جنس خودتان براي شما جفت آفريد و از آن جفتها پسران و دختران و دامادان و نوادگان بر شما خلق فرمود (72) (خلقت با آب تا پيري و انواع خلقت با جفت و زنده شدن)

آيا شما باز به نعمت خداوند كافر ميشويد و به باطل ميرويد

و خداوند شما را از بطن مادران بيرون آورد در حالي كه هيچ چيز فهم نميكرديد و به شما چشم و گوش و قلب براي فهم خلق فرمود تا مگر شكر حق به جاي آوريد (78)(روح به فرمان خداوند است در آسمان و هرگاه بخواهند به خلقي جديد ميفرستند در اين اشاره قدرت حق پديدار است (79)

هر كس از مرد و زن كار نيكي به شرط ايمان به خداوند انجام  دهد ما او را در زندگاني دنيا خوش و با سعادت زنده ميگردانيم (پس از مرگ ) و اجر بهتري از عمل نيكي كه كرده در دنيا و آخرت به او اهدا ميكنيم (97)

وقتي ميخواهيد ايات خدا را تلاوت كنيد از شر وسوسه شياطين ذهن به خداوند پناه ببريد تا فهم حق كنيد (98)

و ما هرگاه آياتي را از راه حكمت و مصلحت نسخ كرديم و به جاي آن آيه اي ديگر آوريم در حالي كه خداوند بهتر ميدانند كه چه چيزي نازل كنند ميگويند تو در جسم هميشه دروغ ميگويي و آيات حق را تكذيب ميكنند و اينها نمي فهمند (101) اين آيات خداوند است پس در آن تفكر كنيد بعد نظر دهيد و به دانسته هاي گذشته خود وابسته نباشيد به قدرت و حكمت خداوند ايمان داشته باشيد

دروغ را آنكس به خداوند ميبندد كه ايمان به آيات خداوند نياورده است (105)

اين مشركان مردمي دروغگو هستند و حتي به زنده شدن براي قيامت هم ايمان ندارند (107)

 

در سوره (15) الحجر اشاره شده است كه :اين است آيات كتاب خداوند اجل هر قومي يك لحظه جلوتر يا عقب تر نخواهد بود (6)

و ما بادهاي آبستن كن رحم طبيعت را فرستاديم (اشاره به شباهت زنده شدن پس از مرگ گياهان و انسان با آب ) و هم باران را از آسمان فرود آورديم تا به آن آب شما و نباتات و حيوانات شما را زنده بداريم (22)

و ما هستيم كه خلق را زنده ميكنيم و ميميرانيم و وارث همه خلق كه فاني ميشوند ما هستيم (با آب نطفه زنده ميشويم و تكرارش بسيار طبيعي و آسان است )(23)

.و البته علم ما به همه ي گذشتگان و آيندگان شما احاطه كامل دارد و البته براي قيامت هم زنده ميشويد (25)

و همانا انسانها را از گل و لاي سالخورده تغيير يافته بيآفريديم (از خاك بيآفريديم پس از مرگ كه خاك ميشوند)(26)

و ما آسمانها و زمين و هر چه در بين آنهاست به جز براي مقصودي صحيح و حكمتي بزرگ براي امتحان شدن خلق ، خلق نكرديم (85)

 

در سوره (14)  ابراهيم (ع) در پيري بچه دار شدند و به خواب طولاني همانند اصحاب كهف فرو رفتند و باز زنده شدند .

در سوره 13 سوره الرعد اشاره شده است كه :  و اوست خدايي كه زمين را بگسترانيد و نهرها جاري ساخت و هر گونه ميوه ها پديد آورد و همه چيز را جفت آفريد و شب تار را به روز روشن بپوشانيد همانا در اين اشاره ها دلايل روشني بر قدرت خداوند است (3)

و با آنكه با يك آب زنده ميشوند گياهان ما بعضي را براي خوردن بر بعضي برتري داديم و اين اشاره ها براي عاقلان دلايل روشني است بر حكمت تفاوت انسانها در زنده شدن است بلكه اينها به دستور خداوندي است كه با علم و قدرت و حكمت است (4)

و اگر تو را جاي تعجب به كار منكران است منكران هميشه در موضوع زنده شدن پس از مرگ تعجب و مخالفت مي كنند و ميگويند آيا چون ما خاك شديم باز از نو خلق جديدي ميشويم (خلق جديد) اينان هستند كه به خداوند خود كافرند (5)

تنها خداوند ميدانند كه بار حمل آبستنان عالم چيست و در رحمها  چه چيز اضافه يا كم است و مقدار هر چيز در علم خداوند معين است (8)

اگر كتابي با معجزه بيان كوهها را به رفتار و مردگان را به گفتار آرد و زمين را از هم بشكافد همين قرآن باعظمت علم و دانش است (31)

در سوره 11 هود اشاره شده است كه: او خدايي است كه آسمان و زمين را در فاصله شش روز آفريد و آسمان با عظمت او بر آب قرار يافت تا شما را بيازمايد (با زنده شدن با آب ) كه عمل كداميك از شما نيكوتر است

و اگر به اين مردم بگوييد كه پس از مرگ زنده خواهيد شد ( حتي در دنيا تا قبل از قيامت ) همانا منكران خواهند گفت كه اين سخن را هرگز حقيقتي  جز سحر بيان نيست (7)

و اگر ما عذاب را از اين منكران زنده شدن پس از مرگ تا قيامت به تاخير اندازيم آنها گويند چه موجب تاخير عذاب شده آگاه باشند كه هنگامي عذاب برسد ديگر از آن رهايي نخواهند يافت و به آنچه تمسخر ميكنند سخت گرفتار شوند (8)

آيا ميگوييد اين قرآن (اين معجزه ) وحي خداوند نيست و بنده خود آن را به هم بسته و به خداوند نسبت ميدهم اگر راست ميگوييد شما هم با كمك ، بدون وحي خداوند ده سوره مانند اين معجزه بياوريد (13)( موضوع جديدي را كه تا كنون مطرح نشده انتخاب كنيد و با سند قرآني ده سوره بياوريد اگر راست ميگوييد در حالي كه نميتوانيد پس با آيات مخالفت نكنيد )

آيا شما مردم تسليم حكم خداوند خواهيد شد (14)

در جهان از آنهايي كه به خداوند نسبت دروغ دادند ستمكارتر كيست ؟ آگاه باشيد كه لعنت خداوند بر ستمكاران ظالم است (18)

آن ستمكاران كه راه خداوند را بر روي بندگان بسته و سعي ميكنند كه راه حق آيات را كج كرده و خلق را به راه غير خدا پرستي بكشانند همينها هستند كه حتي زنده شدن براي قيامت را هم ايمان ندارند و به منفعت جسمي فقط عملي دارند و از درستي و آيات حق خداوند دورند و رسول كشي و حق كشي را به قبول حق ترجيح ميدهند (19) اينان منتظر ظهور عذاب خفت هستند   

 

 

ممنون از توجه شما

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.